Every snap have story !

Disclaimer



Alohaa... hello hello hello...
Every life, have their own story. Welcome to my blog. Me ? Athirah Syafiqah. Nice to know you..
bold underlined strike italic

Entries Owner Link Stuff

Big Clap

Template By: Danny Syaz
Owner Blog: Athirah Syafiqah
ME AS A NERD GIRL

 Assalamualaikum. Hye guys ! Whatz up bro ! 



Ayat permulaan macam nak mintak penampar sulung dari mak cik , mak cik k. 


Me as a nerd girl. Wow ! Tittle dia macam menarik je kan. Nerd ? Me ? :O

Haha. Aku ? Nerd ? Err, ye ke ? Cehh ! Muka gangster macam ni, ada hati nak jadi budak nerd kan. Dalam mimpi boleh lahh. 

By the way, aku selalu dengar orang cakap "budak nerd ni tak pandai bergaul dengan orang lahh , asyik meghadap buku bla bla bla" . But, betul ke ? Hmm , tapi kan , kalau semua budak nerd macam tu , that means  kat MRSM , SBP semua tu diorang buat hal masing masing lahh eh ? Tak campur dengan orang ? -,-

Salah persepsi tu woii ! Ada orang boleh hidup ke kalau tak bergaul dengan orang ni ? Aku pun kalau tak cakap dengan kengkawan aku , even a day pun tak boleh. Tambah lagi kalau tak 'bergaul' langsung dengan orang. Jadi macam robot lahh jawab dia nanti. Keras je kan . Tak bergerak . Lol 


Tengok gambar atas ni. Actually , first time aku pakai cermin mata ni. 

Aku rela keluar bilik , ambik cermin mata tok ayah aku sesenyap. Tak bagi dia tau. Haha. Saja nak action sikit kan. Nak tau jugak macam mana muka aku bila pakai cermin mata macam ni. Haha. 
Tapi, result dia , muka aku macam orang tua. K

Tapi kan, macam budak pandai pun ada jugak . HAHAHAHA . Yang gambar first tu , actually aku pening kepala bila pakai cermin mata ni. That's why aku angkat cermin mata tu macam tu -,-. Tapi, bila pepikir balik , macam muka profesor pun ada . Profeser Athirah Syafiqah. LOL

Okey, second picture.





Muka ajet macam gangster gitu kan. Actually, aku nak jadi model baju kemeja. Tapi, tak diterima.
So, kita jadi model depan cermin je lahh kan. Cermin je yang tak jemu jemu tengok muka aku setiap hari. Tie tak ada. Kalau tak, boleh action lelebih sikit. Tapi, kalau pakai tie, alamatnya tercekik lahh aku. Nak butang yang atas sekali tu pun seksa . Tambah lagi nak pakai tie. Sesak nafas aku nanti -,-

Btw, Azzim cakap gambar atas ni macam muka kawan dia. Aku pun punya excited lahh kan nak tengok muka orang yang sama dengan aku kan. Tetengok gambar yang dia tunjuk tu orang lelaki. Agak agak lahh woi ! Aku perempuan kot . Bertudung lagi. Lain bezanya tu.
Last picture,


Actually , aku tak tau apa motif aku buat L tu. Aku nak buat YO BRO YO ! Haha. Tapi, jari aku tak nak bagi kerjasama. L je yang mampu. Muka aku macam mintak penampar isn't ? Err, maybe L for loser. Loser for who ? Okey, kalau sesiapa yang terasa tu , maknanya dia lah tu. K




Muka paling ayu dalam abad ni k. Ceh !

That's all for now. See you next time, next day , next moment. 

#Last note. After this, aku janji aku takkan pernah nak sentuh mahupun memakai cermin mata. Sebab apa ? Sebab muka aku macam orang tua sangat. Nanti, orang ingat aku dah kahwin then dah ada anak sampai 2 , 3 orang.



Older Post | Newer Post