Every snap have story !

Disclaimer



Alohaa... hello hello hello...
Every life, have their own story. Welcome to my blog. Me ? Athirah Syafiqah. Nice to know you..
bold underlined strike italic

Entries Owner Link Stuff

Big Clap

Template By: Danny Syaz
Owner Blog: Athirah Syafiqah
PIZZA'S

Assalamualaikum. Jumpa kita lagi ya. Setelah sekian lama. Acececeh.

Pembuka kata yang bagus isn't ? Lol

Pizza , pizza , pizza. Pizza ? Apa benda tu ? Pizza tu sejenis makanan arnab yang diperbuat daripada dedaknya k. Aku jamin, lepas ni mesti ramai orang tak lalu makan. Haha. Okey kidding k kidding.

Tuesday, 24.12.2013. Dah nak habis dah 2013 woii ! Times go too fast. Masa berlalu cepat cepat cepat sangat. Sampai aku tak sempat nak kejar even dah beribu - ribu batu aku melangkah. Eh ?

By the way, hari ni kita pergi shooping lagi and you know that happy feelings. Don't you ?

Okey, continue my story. Petang ni kita makan pizza ye kawan kawan. Makan makanan omputih gitu kan. Sedap ? Yess , memang sedap. SANGAT. Tapi.. nak tunggunya , Ya ALLAH lama gila . Sampai aku yang duduk dalam kereta tu pun dah macam orang gila dok posing memacam kan. Well, kat tangan kita ada kamera. So, better kita guna daripada benda tu berhabuk . Actually, dalam kamera tu, penuh dengan muka aku je k tak ada muka orang lain dah. Dah macam hak milik aku sendiri je benda tu xD


In the car. See my face dude


Main jeling - jeling pulak dia kan. Mementang lahh ada abang handsome tengah main phone depan dia. Boleh pulak main main mata. Haha. K that just kidding. Saja macam over sikit kan.

Second.


My heart say "Mana ayah aku ni. Tak datang datang. Ceqq dah penat tunggu dalam kereta ni hah. Panas" Cehh ! Panas ? Tak ada ahh. Dalam kereta I kan ada aircond ? Haha. See ? Berapa lama aku tunggu pizza ni siap ? Berkeping keping dah gambar aku boleh snap. Siap boleh buat album lagi k.

Setelah , satu jam menuggu, finally pizza tu siap jugak. Fuhh ! *lap peluh*. Hahaha. That too much. Tak sampai sejam pun actually. Dalam 30 minit macam tu je pun. Saja buat teruk sikit kata orang kedah kan.

Know what ? Bau dia harum semerbak bak mawar putih yang ditanam oleh Pn. Intan di belakang rumah Encik Nazri. Lol. Haha. Okey . Tak ada kena mengena.


The result.


Tiga tingkat pizza. Ambik kau. Nak makan pizza sangat kan. Nah, tiga terus dia bagi -,-.
Me, my father , my sister , my brother semua terkejut bila abang tu bawak keluar kotak kotak ni semua. That moment, aku bisik kat aku aku and say

"Akak, tu kita punya pizza ke ?"
*Senyum* "ha lah"
"awat banyak sangat ?"
"Mana aku tau"

Haha. Entah apa apa punya akak. Dia yang order , tapi dia yang tak tau. Tapi, dah alang alang abang tu bagi tiga kotak kan. Takkan nak tolak ? So, kita terima dengan hati yang terbuka. Ewahh !

One more. Terlupa nak bagi tau pulak. Kitorang dapat free sekotak. Untung kan ? Dapat free tu , kalau dapat yang kecik tak pe. Ni dapat yang besar gedabak punya. Kenyang 2 hari 2 malam bak hang.



Lastly, disebabkan kat situ ramai orang. Tu yang lama plus lambat nak tunggu tu. Tapi, kitorang dapat kupon macam kat atas ni. Dapat 2 bro. And one more kupon, kalau kita tebus , kita dapat free lagi satu kotak. So, untung !



Bau pizza, muka happy je kan. Mana tak nya ? Habis satu kereta bau pizza -,-

#Kalau korang rasa korang makan banyak, better korang pergi domino pizza. Asyik bagi free je kerja dia. So, kind isn't ? Lol




Older Post | Newer Post