Every snap have story !

Disclaimer



Alohaa... hello hello hello...
Every life, have their own story. Welcome to my blog. Me ? Athirah Syafiqah. Nice to know you..
bold underlined strike italic

Entries Owner Link Stuff

Big Clap

Template By: Danny Syaz
Owner Blog: Athirah Syafiqah
END OF 2013

Assalamualaikum. Hi readers *lambai tangan* .

 Dah lama tak nampak batang hidung aku kat dalam blog ni isn't ? Haha. Ayat auta gila. Padahal 2 minggu lepas baru je aku update blog kan .

Btw, date today is 31.12 . 2013. 2014 is coming. Yuhuuu ! And the bad news for 2014 is , I become more older than before. Nasib baik tak berkedut  je muka aku ni kan. Hahaha. Okey , yang tu lagi over gila plus plus. Entah lahh. This kind of days, aku suka terlebih over je kan. Then, suka berlakon , buat ayat sedih lahh apa lahh. Otak gua dah tak betul gamaknya. Maklumlahh stress SPM. Eh ?

Tapi, even ada bad news kan, good news still ada k. Di mana ada bad news , di situ ada good news. Memandai je aku reka pepatah sendiri kan. How I wish I can use that in Bahasa Melayu paper. Lol .

The good news nya is , today kitorang dapat 'berkumpul' balik macam dulu. Makan satu meja and etc lahh. Even, for a while kan. I means girlfriends. Girlfriends ni , cuma orang tertentu je boleh tau , ada apa di sebalik kata nama girlfriends tu. Err, but wait ! Kata nama ke tu ? -,-

Anyway, I don't know why, but today is the best ending year ever ! Aku tak tau lahh, aku happy sebab dapat jumpa kengkawan balik or semangat nak ambik SPM kan. Woah ! Sounds like not good isn't ? But , that the fact. Bermulanya pada 1.1.2014 aku dengan rasminya dah masuk form 5. And dengan rasminya dah kena belajar. Walaupun, baru first day kan. Semangat betul.

Yesterday night, Ayip text me. And he said :

"Hg dah ready ke nak masuk and tengok dunia sebenar lepas SPM nanti ?"

Dia tanya aku macam aku dah lama pikir jawapan untuk soalan tu kan -,-. Soalan ni memerlukan 5 hari 5 malam untuk berfikir k. Acecececeh ! Hahaha. Over gila bak hang. Okey, serious. Tak. Aku tak ada jawapan. Tapi, insha ALLAH aku boleh kot tengok dan lalui 'dunia sebenar' nanti dengan hati yang tabah *tunduk* xD

Satu lagi , satu lagi. I have a new twin. I means, new twin dari segi nama lahh kan. Kalau muka, I don't know. Tak sama kot . *tengok cermin* . Her name is athirah too. Ohmaigadd ! Nak kenal kenal dengan dia pun rasa macam kekok sangat je sebab kena panggil nama macam diri sendiri kan. Tetiba tak terbuka pulak mulut gua ni kan. Tetiba jadi tak ramah. Ceh ! Haha

Tak pe ahh. Tak kisah. Aku pun dah tukar nama *angkat kening* . So, after this, please call me Fiq okey. Baru rare sikit kan. Silap hari bulan , orang ingat aku ni lelaki . Haha. Kisah apa ? Asalkan tak ada orang yang guna nama tu. I means, in my class lahh kan. Nampak tak , aku memang tak suka share nama dengan orang ni ? Kedekut betul .

In the first day, dah 3 orang cakap aku sombong . Seriously ? I means, really ? Hahaha. Tak sombong pun actually, cuma segan. Segan nak tegur . Dengan tudung tak jadi apa semua kan. Humble sangat. Acecceeh ! Haha. tu memang alasan yang disengajakan. Whatever ! Sometimes, kita kena sombong jugak kan. Takkan nak senyum pastu, tegur semua orang ? Karang orang menyampah pulak. So, better kita diam and buat hal sendiri. As simple as that.

Btw, I have a few picture with my bestiee yesterday. Enjoy it !


Syafiqah, me , aishah, farah.

I don't know why, tapi gambar ni nampak cerah sangat. Impact daripada colour tudung farah tu kot. Lol


And finally, kita tengah tunggu ais kacang k. Yummyy ! Ohh, lapar -,-

Even, dapat berkumpul sekejap je but I still bersyukur kan. Bukan selalu dapat makan macam ni. Okey, got to go. See you soon. Bye !

#Actually, dah lama aku nak makan ais kacang tu. Tapi, hasrat tak tercapai. But, finally, dapat jugak pi makan kan. Alia be my driver. Haha.



















Older Post | Newer Post