Every snap have story !

Disclaimer



Alohaa... hello hello hello...
Every life, have their own story. Welcome to my blog. Me ? Athirah Syafiqah. Nice to know you..
bold underlined strike italic

Entries Owner Link Stuff

Big Clap

Template By: Danny Syaz
Owner Blog: Athirah Syafiqah
EXAMINATION ENDS

Assalamualaikum .

I'm back. Dah lama tak nampak gua kat sini kan. Here I come.

 



Nampak tajuk examination ends tu ? Kemain semangat tau gua tulis tittle dia tu. Exam dah habis. Siapa je yang tak suka kan. Tapi, baru habis exam awal tahun lahh kan. Baru AWAL TAHUN. Tapi, gua rasa macam exam pertengahan tahun. Soalan dia. Macam nak pecah otak pun ada tau.

But, alhamdulillah. Gua boleh jawab dengan hati yang tenang tanpa sebarang masalah. Even, sometimes tu ada jugak rasa macam give up nak jawab soalan tu kan. Rasa macam nak tinggal semua je. Tapi, tetiba gua teringat pesan cikgu kimia. She said "Kalau tak tau pun, buat jugak. Jangan tinggal". So, I follow her advice. Lagipun, dia awal awal lagi dah bagi 'ugutan'. Wajib lah gua jawab semua soalan kan. Tak sanggup nak tadah telinga dengar dia 'beletiaq' nanti sebenaqnya. 


Btw, what I feels now is: 




Freedom gila tau. Even, exam bukan pun lama mana pun sebenarnya kan. Tapi, kalau kau dah tuition tu, pastu bila balik rumah, rehat 10 minit then nak kena bukak buku revision and start reading. You can feels how tired I am. Bila dah habis exam ni, at least ada lahh masa untuk rehat rehat, goyang goyang kaki kat rumah kan.




One more. Apa hampa buat bila menjelangnya hari sabtu ? Wah. BM sangat ayat gua tu kan. Saturday, adalah hari cuti untuk ber-rehat rehat kat rumah. K. Benda paling tak suka bila sekolah hari sabtu lahh kan. Ohhh ! I hate it. Dah dekat 3 minggu gua tak dapat cuti hari sabtu ni. Omg omg. Patutlahh rasa macam lain macam sikit kan. Gua sekolah lebih masa rupanya. 


But, this week I get back my weekends. Yeah yeah. Haha. Sabtu adalahh hari untuk bermanja manja dengan bantal sambil goyang kaki tengok tv. Wow. Rasa macam tak sabar nak buat benda tu. Nasib baik spa jauh dengan rumah aku ni kan. Kalau tak, mesti aku rasa spa tu dah kaya sebab aku hari hari datang tempat tu je nak release stress kan. Tapi, spa belakang rumah je pun yang dekat dengan rumah gua ni kan. Tak pa. Tengok monyet belakang rumah pun best gak. Comel. Lol.

That's all for now. Bye

#Bilik gua pun tak sempat kemas tau. Nampak tak, gua lagi pentingkan sekolah daripada bilik kesayangan gua tu. Sabtu ni, kita buat gotong royong dalam bilik sendiri k.














Older Post